Miksi en aio ottaa sikainfluenssarokotetta
Katso esim. tämä video. Tämä video näytettiin kerran televisiossa ja joutui sen jälkeen pannaan, kunnes se ilmeistyi äskettäin nettiin. Videon vierellä on kenttä Related videos, josta löydät lisää samantyylisiä videoita.
Tuossa videossa vuodelta 1979 kerrottiin että USAssa kampanjoitiin laajasti sikainfluenssarokotteen puolesta 1976, kun siellä oli “epidemia”: Varuskunnassa sairastui 5 sotilasta sikainfluenssaan, heistä 4 sairasti normaalin flunssan ja parani, mutta se yksi joka kuoli nousi komennettuna sairasvuoteelta ja kuoli sen takia ettei saanut toipua kunnolla.
Videossa kerrotaan lisäksi keski-ikäisestä opettajasta joka sai rokotteesta neliraajahalvauksen ja jäi invalidiksi, eikä millään edes saanut hallitukselta korvausta. Näitä tapauksia oli useita tuhansia.
Nyt sitten rokotevalmistaja Baxter, YK, joidenkin maiden hallitukset ja Maailman terveysjärjestö on haastettu oikeuteen lintuinfluenssapandemian synnyttämisyrityksestä. Baxter ja sen itävaltalainen tytär ovat lähettäneet tutkimuslaboratorioille elävää ihmismuotoista lintuinfluenssavirusta ja influenssarokotetta yhdessä neljään maahan (Itävalta, Tsekki, Slovakia ja Saksa), yhteensä 72 kg, väittäen sen olevan tavallista influenssarokotetta. Tämän takana epäillään olevan kieroutunut liiketaloudellinen ajattelu.
Itävaltalainen journalisti Jane Burgermeister pani prosessin alulle ja menetti samalla työpaikkansa. Hän on vakuuttunut että nyt on käynnissä samanlainen yritys sikainfluenssalla ansaintiin.
Baxteria tutkitaan nyt, mutta samalla siltä on tilattu sikainfluenssarokotetta!
Mitä sitten aion tehdä? Vahvistaa omaa immuunijärjestelmääni:
- syömällä hiilihydraattitietoisesti ja joka päivä marjoja ja runsaasti vihanneksia
- välttämällä sairautta aiheuttavia omega kuutosia (margariini, pikaruoka, säilyvät leivonnaiset, eräät kasviöljyt)
- syömällä runsaasti kalaa ja kalarasvaa (omega kolmosia)
- huom! ihmisen keho käyttää hyväkseen vain noin 5 % kasvisperäisestä omega kolmosesta, joten kaikki kehut margariini-, öljy- ja siemenpakkauksissa ja -mainoksissa ovat silkkaa huijausta, noita pitäisi siis syödä 20-kertaisia määriä jotta omega kolmosia tulisi niin paljon kuin pakkauksissa annetaan ymmärtää
- huolehtimalla D-vitamiinin riittävästä saannista, eli ottamalla aurinkoa kohtuudella ja syömällä vitamiinia purkista, oikea päivän saantitarve liikkuu jossain 25 ja 50 mikrogramman välillä, kun suositus tällä hetkellä on 7,5 mg.
- syömällä seleeniä, sinkkiä ja magnesiumia ravintolisänä, sen lisäksi että hankin sitä ruoasta.
- huolehtimalla riittävästä liikunnasta
Harkitse siis kohdallasi, tarvitsetko todella rokotetta, kuulutko riskiryhmään, vai selviätkö ilman.












